Вопрос-Ответ Пякин В. В. от 16 мая 2016 г.

del ypatingu ygaliojimu Putinui, Piakinas pats sau priestarauja. genseko direktyvos buvo privalomos visoms valdzios ystaigoms. sssr nebuvo amerikomu kolonija, Rusijos prezidento Putino direktyvos, – tik jo geri norai ir “laisva” valia amerikonu penktos kolonos kremliuje, ty. – neprivalomos pagal konstitucija, o privalomos tvf direktyvos ir amerikonu konsultaciniu firmu (viena is ju nubombino lt Snoro banka) patareju surasyti nurodymai ministerijoms.

taigi, Putino padeties sulyginimas su Andropovo – nekorektiskas. tie taip vadinami ypatingi ygaliojimai – strukturinis ir nestrukturinis (liberalizmo ideologija) valdymas, kuriuos taip bijo perduoti Putinui Piakinas, jau 25 metai amerikonu rankose

taigi, ir Piakinas nesiorientuoja Putino strategijoje, jei mano, kad Putinas blogiau naudosis Rusijos valdzia, negu amerikonai

Šis įrašas paskelbtas kategorijoje gal kam pades atsibusti, kaip satanistai valdo, karas pries Lietuva (pasauliniu mastu - pries zmonija), LIBIJA _ LIBYA _ ЛИВИЯ_SYRIA_UKRAINE_RUSSIA. Išsaugokite jo nuorodą.

34 komentarai straipsnyje Вопрос-Ответ Пякин В. В. от 16 мая 2016 г.

  1. Aleksas parašė:

    Douktri, kad taip is Jusu lupu Dievui i ausi….Laikau spyga kiseneje ir uz Putina ir uz Trumpa.

    • Johnson parašė:

      Na dėl Trump’o, tai ant jo visų pinigų gal ir neverta statyti, bet kol kas vienintelis pasirinkimas tai, kaip mes esam pripratinti(išmuštruoti kolonijos valdytojų), rinktis tarp kelių blogybių mažiausiai blogą. Turėjo Trumpas neseniai susitikimą su neokonservatoriumi (globalistų iki kaulų smegenų) Henriu Kisindžeriu, toliau Trumpo giminėje yra maišyto kraujo žmonių (hebrajiškos kilmės), tad nestebina faktas, kad yra ir Izraelio lobistų kurie jo rinkiminę kampaniją palaiko, ypač po šnekų, kad “reikia Palestiną sulyginti su žemėmis”. Gal jau apie nukvakusį socialistą Sandersą ir karo nuskaltėlę Klitorienę nešnekėkim, nes labai išsiplėsim ir nutolsim nuo pradinės temos.

  2. jon parašė:

    Is esmes galima sutikti. Tik sunku ivertinti kaip ta balansa susikoreguos Putinas. Yra ir optimistiniu blogeriu http://russkiy-malchik.livejournal.com/751289.html

    • douktris parašė:

      na, Putinas bando perimti valdzia graziuoju, del to ir stumia Dumoje jo frakcija is 30 deputatu ystatyma del ypatingu ygaliojimu suteikimo prezidentui. jei pavyktu sis variantas, tada butu kitas vienpoliario pasaulio pabaigos variantas. tada jav prasidetu perestrojke, palaikoma Rusijos ir kinieciu, o Putinas draugiskai pleksnotu per pety naujam amerikonu gorbaciovui – Trampui,

      Lietuva ystotu y Eurazijos muitu sajunga, jei protelio uztektu “inteligentams”, jei ne – runkeliai y Rusijos Federacija, – “inteligentai” y sibira.

  3. douktris parašė:

    >PS
    gegužės 23, 2016 4:36 pm

    dabartinio jegu balanso Dumoje iki rinkimu negali pakeisti nei Putinas, nei amerikonai. todel inpicmento iki rinkimu nebus, jei Putinas nepazeis kolonijines konstitucijos. o jis jos nepazeis tol, kol nebus garantuotas, kad po pazeidimo nebus kam daryti inpicmenta ir neprasides pilietinis karas.
    tam, kad neprasidetu pilietinis karas, jam reikia perimti
    amerikonams priklausancia visa Rusijos massmedija, arba atzombiuot koky 70% Rusijos runkeliu, kas praktiskai neymanoma (bent jau iki artejanciu yvykiu), neturint massmedijos. ta daro NOD’o piketininkai ir NOD’o ytubes kanalai

    jei po rinkimu amerikonai pasieks Dumoje kritine persvara, tai Putinui nebeliks kur trauktis. bet, kadangi jis nesiruosia pasiduoti, jam beliks daryti valstybiny perversma, kaip jelcinui, tik y priesinga puse, – pries amerikonu kolonijine sistema. jelcino perversmas buvo uz. uz jo stovejo amerikonai, kaip dabar stovi uz lt blondines.

    o prversmas be kraujo praliejimo nepavyks. jo kraugeriskumas priklausys nuo zombiu procentu visuomeneja ir korupcijos (isdavystes) jegos strukturose. didele zombiu mase ir korupcija jegos strukturose salygojo jelcinui nedidely kraujo praliejima, Putinui bus atvirksciai.

    po jelcino perversmo buvo pasirasyta galutine Rusijos kapituliacija pries amerikonus – kolonijine konstitucija. dar prie gorbaciovo amerikonu uzvaldyta massmedija Rusijos runkeliams pranese kad cia demokratijos pergale, nutyledami, kieno ta demokratija. o per perestrojke uzzombiuoti tuteisiai nieko blogo dermokratijoje nemate ir patapo amerikonu kolonijos vergais.
    Putinas atstovauja reavansines jegas y Rusijos pralaimejima.

    nepavykus atimti is Putino ranku branduolio ginklo, amaerikonai negali yvesti savo tvarkos dronu bombardavimais. priseina eiti sudetingesniu keliu – oranzinemis technologijomis ir ekonominemis sankcijomis. bet ekonomines sankcijos turi antra gala – is kolonijos nustoja eiti pelnas metropolijai, del ko ir steni amerikonu protektoratas – jewrosojuzas. amerikonai uzsukineja jam kranelius, kad islaikyt dolerio piramide. didieji steni, mazieji pupuliai – dusta amerikonu siknaskyleje.

    taigi, aplinkybes apsprende, kad Pasaulio likimas issispres (yvyks luzis), siais metais.
    jei amerikonai nepasieks persvaros Dumoje pries Putina, tai jie prades oranziny puca. jei Putinas praras stabilu balansa Dumoje, tai jis yvykdys valstybiny perversma
    vz., pralaimintis visuomet pradeda ekstremalius veiksmus, jei nepasiduoda. o pasiduoti nei Putinas, nei amerikonai nezada.
    kaip ten posakis, patrankos – paskutinis karaliu argumentas.
    o kai dedamos paskutines stavkes – reiskia atejo zaidimo pabaiga ir turi paaisketi nugaletojas.
    amerikonams praradus savo stipriausia ir pavojingiausia kolonija reiskia ir visu kitu koloniju praradima ir kracha.
    jei pavyktu amerikonams sukelti chaosa Rusijoje, jie ta chaosa paskleistu po visa pasauly ir pirmoj vietoj jewrosojuze. po to zmonijos likucius beliktu suchipuot, kaip dabar chipuojami naminiai gyvuliai ir jau kai kur matricos tarnautojai.

  4. zemietis parašė:

    Piakinas per radiją apie Malaizijos lėktuvą

    Валерий Пякин – эфир радио Спутник от 21 мая 2016 г

  5. douktris parašė:

    nezinau, ar cia mano kompui vaidenasi, ar wordpressas subludyjo, bet nerodo komentaru, kuriuos as esu patvirtines. todel bandau juos cia nukopinti is admino skydelio:

    robis

    Atsakymas į douktris.

    gal kartais sita, viena is daugybes mazuliu saugotoju, turejot omeny?:) :
    https://gma.yahoo.com/senate-confirms-first-openly-gay-army-secretary-052400723–abc-news-topstories.html#
    http://ria.ru/world/20160518/1435464499.html

    ————————————————-

    jon

    Atsakymas į SVARBU.

    to reikejo laukti, sena priemone: kvailink, skaldyk ir valdyk…

  6. zemietis parašė:

    Kokia bebūtų naujoji Dūma, ЧП turbūt reikės. E. Fiodorovas jau ne pirmi metai tuo klausimu apšildo visuomenę.

    Чрезвычайные полномочия Президента. Беседа Евгения Фёдорова с активистами НОД 11.12.15

    • douktris parašė:

      taip. pasiduoti visuomet galima be pasipriesinimo, issilaisvint – praktiskai, niekuomet. pagrindinis Visatos Desnis – Ventilis – tuda duj, ot tuda ch.. ENTROPIJA, lamatj – ne stroitj

  7. douktris parašė:

    as dar prisimenu lt amerikonu bordelio (seimo) prostituciu klyksmus, kai Paksas issireikalavo is vsd Alitos byla: “jis virsyja prezidento ygaliojimus!, jo prerogatyva tik uzsienio politika! jis neturi teises kistis y salies vidaus reikalus!”, jis neturi teises tikrinti musu prisiktus apatinius, juos gali tikrinti, tik musu bordelio sefas is vasingtono! (blondine kaip tik dabar vyksta juos demonstruot y metropolija)

    lygiai tokia pati ir Putino prezidentine padetis pagal RF konstitucija. jis neturi jokiu galiu kistis y salies vidaus politika, isskyrus karine srity, kuri yra ir uzsienio politikos yrankis. jo direktyvos ekonomikos srityje – tik jo geri norai, o vykdomos tvf direktyvos.

  8. zemietis parašė:

    Piakinas tą skirtumą tarp Andropovo ir Putino padėties manau tikrai supranta, jis čia perspėja, kad su ypatingais įgaliojimais galima prisižaisti, jei jau prie suverenaus Andropovo vyko sabotažas, tai Putinui įvedus ypatingąją padėtį, tas sabotažas netgi legaliai vyks, jau greičiau pats Putinas yra kolonijinės sistemos sabotuotojas, taigi Putinui bus daug sunkiau.

    Ypatingi įgaliojimai, tai čia jėgos struktūrų platus naudojimas, įvedus spec. padėtį – totalus sekimas, kišimasis į privatų gyvenimą, kitaip sakant prezidentas ypatingos padėties laikotarpiu gauna diktatoriaus įgaliojimus, per žiniasklaidą visa tai bus nušviesta atitinkamai.

    Amerikonai turi kolonijos valdymo svertus ir jiems totalus valdymas nėra tikslas, jų artimiausias tikslas tą stambią koloniją susmulkinti.

    Putinui tų YĮ greičiausiai prireiks rudenį. O iš tikrųjų tai tiek Rusijoje, tiek pasaulyje daugelis yra įtikinti, kad Putinas yra caras ir daro tai ką nori, t.y. turi beveik neribotus įgaliojimus.

    Šita laida, kaip tik man pasirodė labiausiai profiodoroviška, nes nemažai apie suverinitetą pakalbėjo.

    • douktris parašė:

      pats issireiskimas “ypatingi ygaliojimai” yra klaidinantis. tai amerikonu kolonijinei strukturai jie yra ypatingi, o nepriklausomai saliai jos yra normalios valdzios “vadzios”, kurios dabar ir priklauso amerikonams.. amerikonu troliai ant to ypatingumo ir pedaliuoja, pucia migla, gresmes dermokratijai burbulus.
      ir zmones neysigiline y reikalo esme, izsirauna ant oranzinio greblio.
      ypatinga padeti Putinas ruosiasi yvesti kremliuje, dumoje, ir centriniam banke. paprastiems zmonems jos nereikia, nes jie ir taip palaiko Putina. ypatingi ygaliojimai Putinui reikalingi del kolonijines konstitucijos reformos, ministeriju isvalymo nuo amerikonu konsultaciniu firmu, nepriklausomybes atgavimo ir kaip baisu bebutu megztoms beretems – sssr sienu atstatymo.

      kai tik Rusija pareiks teises y pokario sienas, nato su amerikonais dings is pabaltijo, kaip pavasario sniegas. o kadangi lietuviai jau ismokyti savanoriskai stojineti y sojuzus, tai rusams nebus didelio vargo ykalbeti juos gryzti motineles Rusijos glebyn. tsakant, adin raz ne pideras, vtaroj raz za denjgi mozna.
      lt buratinams persidazymas – rutinine procedura. briuseliui bankrutavus, parsiduos tiem, kas daugiau sumokes, arba kas perims ju korupciny,iskrypeliska kompromata. o kadangi lt medinukai visi ispuve, Rusija netures jokiu problemu.

    • PS parašė:

      Taigi jis aiškiai pasakė, kad ypatingi įgaliojimai su esama sistema valdžios nieko nepakeis, tik diskredituos patį Putiną, nes jo nurodymai bus ir toliau sabotuojami. Rinkimai nieko gero nežada, valdžioje liks tie patys provakariečiai ir oligarchai, kurie kol kas neina į atvirą konfliktą su Putinu, bet tai amžinai nesitęs. O liaudis gali ir razliubit Putina, jei liberastų valdoma žiniasklaida pasistengs. Esmė tame, kad laiko nėra. Laikas dirba ne Putino naudai. Arba jis perima valdymą pilnai artimame laikotarpyje, arba chana Rusijai bus neišvengiama. Kokia, tai kitas klausimas – ar įstengs perversmą organizuoti (kol kas Putinas atsimuša), ar visgi NATO pradės karą (kam aktyviai ruošiamos šestiorkos,o JAV suduos branduolinį smūgį).

      • douktris parašė:

        Piakinas cia nieko neraukia. Putinas nori perimti Rusijos valdyma is amerikonu teisiniu budu. todel jis siekia taip vadinamu ypatingu ygaliojimu, kurie ypatingi tik amerikonu penktai kolonai, nes bus priversta vykdyti Putino direktyvas, negales apkaltinti Putino valdzios uzurpavimu, ty konstitucijos pazeidimu ir nusalinti jy nuo valdzios, kaip Paksa. todel ir Dumos rinkimai – paskutinis sansas amerikonams, nes dolerio piramide griuna ant galvos.

      • zemietis parašė:

        Tai ką jūs Douktri, vadinate ypatingais įgaliojimais turbūt yra pilni prezidentinio valdymo įgaliojimai. O Piakinas kalba apie ypatingąją padėtį, kada apribojamos laisvės.

        Ypatingi įgaliojimai pagal įstatymus, tai tik įgaliojimai įvedus ypatingąją padėtį (kada valstybei iškilęs pavojus), jie yra trumpalaikiai, iškovojus suverinitetą ypatingoji padėtis visada nebus. Prezidentas turėtų normalius suverenios prezidentinės respublikos vadovo įgaliojimus, ko dabar neturi.

        Jeigu parlamente gautų reikalingą daugumą, pakeistų įstatymus, nereiktų ypatingų įgaliojimų.

        O kol kas reikėjo dar keisti sistemą, ruošti savus kadrus, nacionalinė gvardija – vienas iš tų žingsnių.

        Putinui geriau matyti kada ir kokiam laikui bus reikalingi ypatingi įgaliojimai ir turi jis savo planą, bet iki tol tai daryti buvo per anksti, būtų užsabotavę. Kaip sako P.S. laiko nėra, laikas spaudžia visus ir ten ir ten.

        • douktris parašė:

          ka as ir kartoju – specialiai painiojama ypatingu ygaliojimu paskirtis. ypatinga padetis – tai jau karo stovis. ji bus yvesta amerikonu tiesiogines agresijos atveju – oranzinio-“patriotinio” maidauno

        • zemietis parašė:

          Na taip, ir Piakinas nori to karo stovio išvengti arba jį nukelti į tinkamesnį laiką.

        • douktris parašė:

          Fiodorovas sako, kad isvengti kraujo praliejimo tikimybe mazeja, del zmoniu pasyvumo ir amerikonu kontroliuojamos Rusijos massmedijos zombinimo. ji kolkas zombina pasyviai, nesakydama tikros salies padeties, o atejus valandai “x” , taps atvirai antiputiniska, kaip buvo su Janukovicium Ukrainoje (ir Paksu, lt).

        • PS parašė:

          Parlamentas iš esmės nepasikeis. Taigi eina tos pačios partijos ir tie patys žmonės (dauguma). Aišku, bus naujų veidų, bet juk jie visi bus praėję atranką partijų viduje. Tik ar ta atranka tikrai proputinišką? Aišku, kad ne. Kad naujos partijos gautų nors kiek reikšmingesnį vietų skaičių – netikiu. Bus tos pačios, kiek proporcijos pasikeis, nemanau, kad ženkliai. Liberastai nepateks visai. Bet ir be jų pakanka liberastų ir provakariečių likusiose partijose… Deja, tiek jankiai žino, kad tai paskutinis jų šansas, tiek ir Putinas, kad jankiai puls, nes laiko jau visai nedaug. Dar dviejų metų (iki prezidento rinkimų) Putinui jankiai neduos.

        • douktris parašė:

          nesakyk hop. Putino kontroliuojama dauguma Dumoje – apie 10 balsu. ir duok perkune Putinui ja islaikyt, kai amerikonai gausiai laistys “zaliais” antiputiniska koalicija rinkimuose (tame tarpe ir ziuganovo komunistus).

          ant Putino kontroliuojamos Edinaja Rossija puola visi, kas netingi – ir superpatriotas Starikovas. (Fiodorovas Edinaja Rosija partijoje). Starikovas numusineja rinkiminius taskus ER, bet tie taskai atiteks ne jam, o antiputiniskai sisteminei koalicijai, nes jo partija nepateks y rinkimus.

        • zemietis parašė:

          V. Jefimovas irgi senas jedinorosas, Fiodorovo bendrapartietis bando šiemet prasimušti, bet nelabai jį Piteryje praleis.

        • douktris parašė:

          paskaitykit komentarus, po klipu, kaip trolina ER, Fiodorova ir skaldo NOD’a gudrucio Starikovo deka. https://www.youtube.com/watch?v=EC0TCcfCd2w
          dabar patriotai starikovcai aus patriotus fiodorovcus, fiodorovcai – starikovcus, o amerikonai abiejus trolins

          panasiai bus ir su lt patriotais, praktiskai, tas jau ir vyksta

        • douktris parašė:

          cia mane tikriausiai kazkoks patriotas minusavo, todel ydedu pora lt patriotu komentu is sauksmas lt:

          1.
          Bus. Kitokių pasirinkimų says:
          May 21, 2016 at 3:49 pm

          Zigmas Vaišvila: “Trumpai dėl Lietuvos liaudies partijos oficialaus kvietimo. Korektiškai pasakysiu tik tiek – tris kartus prašiau, kad nebūtų šio viešo oficialaus kreipimosi, nes jie žino mano požiūrį į K. D. Prunskienės įsteigtą partiją ir mano būsimą atsakymą. Nežiūrint į tai, šis oficialus kreipimasis buvo paskelbtas. Pats faktas savaime paaiškina minėto Lietuvos liaudies partijos kreipimosi tikslus. Artimiausiu metu Birželio 3-iosios grupė paskelbs savo nuomonę dėl Seimo rinkimų. (ekspertai.eu/pasjansas-nuo-stt-priciupto-liberalu-vado-emasiulioaguogos-eliminavimo-iki-nesisteminiu-partijunesi-vienijimo/? )

          Jei ponas Paulauskas , anksčiau kalbėjęs apie supratimą JUNGTIS kartu, tai dabar daro viską priešingai, vienasmeniškai priimdamas sprendimą , o kiti “tipo”, jei norit , sekit paskui mane į Šatrijos partiją, arba – eikit velniop.
          Deja, ne taip mes supratom vienijimąsi.
          Jei norėjot kažko pasiekti, reikėjo sutarti, kad apsijungimo Centras bus Vaišvilos Birželio 3-ioji, o jūs visi norintys, jungiatės aplinkui Jį ir einate plačia komanda. Bet, matai, tokių Narcizų-Napaleono sindromo kamuojamų paulauskų ir liliputinių partijų atsiranda ne vienas ir ne du… Tfu.

          2.
          Juozas Ivanauskas says:
          May 20, 2016 at 10:00 am

          Būtų tiesiog nuostabu, jeigu ponas Narcizas, prikėlęs iš nebūties “Šatrijos” K.D. Prunskienės “Liaudies partiją”, laimėtų rinkimus, metęs rimtą iššūkį valdžią Lietuvoje uzurpavusioms sisteminėms partijoms, o tiksliau prolandsberginiam – grybauskiniam klanui!.. Deja, to tikrai nebus, nes pakrikusios ir išskaidytos “mūsų gretos” nepritrauks rinkėjų, o “Naktigonės” pašnekesiais- čiulbėjimais – “garo nuleidimu” faktiškai pasitarnaus tai pačiai SISTEMAI. Labai norėčiau klysti, tačiau viską nulems rūsti realybė, o ne Rolando Paulausko apsisprendimai ar deklaracijos…

          taigi, 1:1 “vaisviliniai” pries “paulauskinius”

        • PS parašė:

          Taigi ir sakau, kad niekas nepasikeis. Ką Putinas padaro rankiniu būdu, ką prastumia, tą dūma ir priima. Bet tokiais tempais toli nenuvažiuosi. Laiko jau nėra. Putinas žengia žingsnį i priekį, o dūma, vyriausybė išskyrus (užsienio reikalų ir gynybos) ir činovnikai padaro viską, kad būtų du žingsniai atgal. Kai kur Putinui pavyksta, konkrečiose kryptyse paeiti į priekį, užtat kitose toks šūdo mindžiojimas dėka kitų valdžios organų… Neaišku, kaip Putinas išsisuks, nes viskas brandinama dabar, kad užgriūtų Rusiją ir Putiną vienu metu – atsinaujinęs karas Donbase, teroros aktai Rusijoje ar prieš Rusiją, Turkija, Sirija, Padniestrė, Krymo puolimas, atvežtų maidaunų bojevikai Maskvoje, Vakarų ir liberastų bliovimas, kad rinkimai suklastoti ir jų nepripažinimas, provokacijos prieš Rusiją, kad būtų pretekstas natovcams ją užpulti, nes, atseit, Rusija pirma puola…

        • douktris parašė:

          grubiai klysti, jei Putinas praras dabartine 10-ties balsu persvara Dumoje, is kart gaus nuo amerikonu inpicmenta, ir baigsis jo rankiniai ystatymai. ir beliks jam vienas kelias – valstybinis perversmas ir antras Dumos susaudymas ir gal but pilietinis karas. jau dabar Maskvoje, jos apylinkese yra apie 200000 amerikonu paruostu smogiku, laukianciu valandos X. tu nelabai ysivaizduoji zaliuju popiereliu galios. amerikonai ju duos tiek, kiek penkta kolona pareikalaus, nes statoma paskutine amerikonu stafke.
          po siu metu, Pasaulis bus kitas, jeigu bus

        • PS parašė:

          Turint 10 alsų persvarą galima būtų kalnus versti greičiau. Ne vien tik tiek 10 balsų lemia. Nušalinimo procedūra yra sudėtingesnė nei Lietuvoje, kurios iš viso nebuvo. Atstatydinimui pakanka 2/3 kiekvienų parlamento rūmų balsų. Bet dar reikia ir konstitucinio teismo patvirtinimo, o galutinį sprendimą priima Federacijos taryba. Nemanau, kad pindosai tokie tūpi ir vien tik dūmos rinkimais bandys Putiną nuversti. Tuo labiau, kad garantijos nėra – galbūt nauja dūma bus visai ne propindosinė. Rinkimai tebus tik ašimi, o viskas prasidėjo jau seniai, bet dar nepasiekė įkaitimo taško. Pindosai dar dviejų metų iki prezidento rinkimų nelauks. Todėl ruduo visgi bus karštas ir tikriausiai kruvinas. Ir tik Putino meistriškumo dėka galbūt pavyks to išvengti ar kiek atitolinti.

        • douktris parašė:

          paaiskinu smulkiau: ER frakcijoje putinistu tik apie 30 deputatu, visi likusieji frakcijoje laikosi neutralumo Putino atzvilgiu, sutinka nekelt bangu pries Putina, nesiubuot valties, bet atstovauja savo interesus, priesingus Putinui, nes pakabinti amerikonu. todel jokiu kalnu su jais Putinas nuversti negali, o likusiai Dumos deputatu daliiai tie 10 balsu trukdo pradet inpicmenta pries Putina ir blokuot visus putinistu stumiamus ystatymus.

        • PS parašė:

          Taigi ir dabar iš esmės situacija tokia, kad apkalta gali būti. Nes laikosi tik ant snarglių, t.y. ant garbės žodžio. Todėl tikimybė, kas bus proputiniškas, t.y. parlamentas su dauguma, kuri už suverenitetą, šansų mažai. Vadinasi, bus arba toks pats, arba antiputiniškas. Bet kokiu atveju, nemanau, kad pindosai lauks galutinių rezultatų, kurie gali būti jiems nepalankūs (tegul ir maža tikimybė, bet vdrug dūma bus labiau proputiniška) ir bandys padaryti viską, kad būtų oranžinė revoliucija – arba dar iki rinkimų neramumai, arba iškart paskelbus rezultatus – su kaltinimais, kad suklastoti.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s